مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

انجام کلیه خدمات مهندسی با مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان :
- تهیه نقشه های اولیه ویلا، مسکونی، مجتمع تفریحی،مجتمع مسکونی، آپارتمان و..
- تهیه پروانه ساختمانی و امور اداری در شهرداری ها و دهیاری ها و نظام مهندسی و..
- ساخت و اجرا توسط اکیپ اجرایی مناسب
- برآورد ریالی اجرا قبل از شروع و مدیریت هزینه
- مشاوره تخصصی با حضور متخصص و کارشناس ارشد درحوزه حقوقی و املاک و مستغلات قبل از خرید، قبل از ساخت، حین ساخت و قبل از فروش

پیام های کوتاه
پیوندها

نایب‌ رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد

تبدیل تهدیدها به فرصت راهکار خروج از رکود ساخت و ساز

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به رکود صنعت ساختمان گفت: بازتاب‌های ناشی از این رکود در اقتصاد کشور نمود پیدا کرده و درآمد شهرداری‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است، ولی می‌توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در جلسه شورای شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار مردمی شورا برگزار شد، با اشاره به رکودی که در صنعت ساختمان شاهد آن هستیم، اظهار کرد: بازتاب‌های ناشی از این رکود در اقتصاد کشور نمود پیدا کرده و درآمد شهرداری‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است، ولی می‌توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

 وی افزود: صنعت ساختمان پس از درآمدهای نفتی در کشور رتبه دوم را از لحاظ درآمدی و اقتصادی به خود اختصاص داده است.

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مهندسان نقش محوری در صنعت ساختمان بر عهده دارند و این در حالی است که از بودجه 432 میلیارد تومانی شهر، 200 میلیارد تومان به حوزه کمیسیون عمران اختصاص داده شده، یعنی رقمی معادل 70 درصد کل بودجه که نقش مهمی در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه کارکرد تخصصی خود بر عهده دارد.

 فرخزاد با اشاره به راهکارهایی که در صنعت ساختمان و نظام مهندسی می‌توان برای خروج از رکود به کار برد، بیان کرد: کارآفرینی در نظام ساختمان‌سازی و صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر شهرها و کشورها از مهم‌ترین موضوعاتی است که علاوه بر بازگرداندن رونق به این بخش، تولید ثروت را نیز به همراه دارد.

 این مسئول اضافه کرد: افتتاح دفتر نمایندگی نظام مهندسی و اتاق بازرگانی در شهر کربلا، تدوین قراردادهایی از سوی مهندسان برای پیش برد کار بر اساس منطقه‌بندی، برپایی دوره‌های آموزشی و تعامل با دیگر دستگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به راهکارهایی که در حوزه شهرداری برای خروج از رکود ساخت و ساز می‌توان به کار بست، عنوان کرد: در کمیسیون شهرسازی طرحی تهیه شده تا در مراجع مربوطه مثل کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی تصویب شود تا تسهیلات برای متقاضی و سرمایه‌گذار فراهم شود.

 فرخزاد خاطرنشان کرد: فراهم آوردن شرایط برای ساخت و ساز در بافت فرسوده که نیاز اساسی به مسکن دارند، به همراه تدوین ضوابط برای توسعه باغ ویلاها، ساخت و ساز در بالای اتوبان و تسهیل در صدور پروانه از جمله اقداماتی بوده که در راستای افزایش انگیزه برای ساخت و ساز انجام شده است.

 به گفته این مسئول ایجاد شرایط برای فعالیت فعالان عرصه ساخت و ساز بومی در استان قزوین و جذب و حمایت از سرمایه‌گذار غیربومی به همراه توجه به سرمایه‌گذاری‌های خرد در کنار سرمایه‌گذاری‌های کلان، از جمله راهکارهای رونق در این بخش است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی