مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

انجام کلیه خدمات مهندسی با مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان :
- تهیه نقشه های اولیه ویلا، مسکونی، مجتمع تفریحی،مجتمع مسکونی، آپارتمان و..
- تهیه پروانه ساختمانی و امور اداری در شهرداری ها و دهیاری ها و نظام مهندسی و..
- ساخت و اجرا توسط اکیپ اجرایی مناسب
- برآورد ریالی اجرا قبل از شروع و مدیریت هزینه
- مشاوره تخصصی با حضور متخصص و کارشناس ارشد درحوزه حقوقی و املاک و مستغلات قبل از خرید، قبل از ساخت، حین ساخت و قبل از فروش

پیام های کوتاه
پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هفتمین انتخابات هیأت مدیره های سازمانهای نظام مهندسی کشور در استانهای مختلف به پایان رسید ، با نگاهی گذرا به تعداد مهندسین عضو سازمانها در همه استانها و درصد مشارکت آنها در انتخابات ، درصد پایین مشارکت در انتخابات را شاهد هستیم. 

در استان گیلان با حدود 6600 نفر شرکت کننده از تعداد حدود 20/000 نفر اعضای فعال حدود 33% مشارکت نشاندهنده عدم استقبال خوب مهندسین در انتخابات است.

با واشکافی و تحقیق میدانی این موضوع تنها به این نتیجه میرسیم که رقبت برای حتی حضور در محل صندوق رأی برای مهندسین ( که اغلب جوان و تازه وارد به سازمان هستند) بسیار پایین است، و با توجه به اینکه درصد مشارکت اعضای پروانه دار بسیار بالا بود ، میتوان دلیل عدم حضور مهندسین فاقد پروانه را در این جستجو نمود که احساس عدم ذینفع بودن توسط این گروه از مهندسین باعث بی میلی ایشان برای حضور در انتخابات بوده است، و همین موضوع است که باعث شده گروهی از مهندسین دست اندرکار صحبت از مطرح کردن پیشنهادی میکنند مبنی بر اعمال قانونی که فقط مهندسین دارای پروانه مجاز به رأی دادن باشند. حال این موضوع خوب است یا بد ، و آیا اصلا" قانونا" امکان پذیر است یا خیر ، مجالی دیگر میطلبد برای بحث و تحلیل.

آنچه مهم مینمایاند ، بازار بسیار ضعیف و کم سابقه ساخت و ساز در کشور است که باعث شده کشتی بزرگ با سرنشینانش در حال به گل نشستن هستند، عواقب آن دامنگیر قشر مهندسین هم  شده و ظلمی که شامل حال این قشر تحصیلکرده گردیده داستان تراژدی غمناکی دارد.. که امیدواریم با هوشیاری مسئولین عالی رتبه حکومتی از انحطاط آن جلوگیری بعمل آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۰