مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

انجام کلیه خدمات مهندسی با مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان :
- تهیه نقشه های اولیه ویلا، مسکونی، مجتمع تفریحی،مجتمع مسکونی، آپارتمان و..
- تهیه پروانه ساختمانی و امور اداری در شهرداری ها و دهیاری ها و نظام مهندسی و..
- ساخت و اجرا توسط اکیپ اجرایی مناسب
- برآورد ریالی اجرا قبل از شروع و مدیریت هزینه
- مشاوره تخصصی با حضور متخصص و کارشناس ارشد درحوزه حقوقی و املاک و مستغلات قبل از خرید، قبل از ساخت، حین ساخت و قبل از فروش

پیام های کوتاه
پیوندها
سال 91 حدود 120 میلیون مترمربع جواز ساختمان در کل کشور صادر شده است. اگر هزینه کل هر مترمربع را دو میلیون تومان حساب کنیم، 240 هزار میلیارد تومان گردش مالی این صنعت پر سود بوده است!

یک استاد دانشگاه در همایش «نظام مهندسی ساختمان: چالش‌ها و انتظارات» گفت: میزان دریافتی مهندسان از خدمات مهندسی آن‌قدر ناچیز است که به مشکل مجری صوری و نظارت صوری دامن می‌زد.

به گزارش اسکان نیوز روانشادنیا، عضو هیئت علمی دانشگاه در این همایش گفت: در سال 91 حدود 120 میلیون مترمربع جواز ساختمان در کل کشور صادر شده است. اگر هزینه کل هر مترمربع را دو میلیون تومان حساب کنیم، 240 هزار میلیارد تومان گردش مالی این صنعت پر سود بوده است. اگر سهم مشاورین املاک را از این حجم سرمایه تنها یک درصد در نظر بگیریم، 2400 میلیارد تومان بهره‌مالی این دلالان از خرید و فروش املاک بوده است. حال این حجم سرمایه را اگر با میزان دریافتی‌ای که در سازمان‌های نظام مهندسی بابت ارائه خدمات مهندسی ارائه می‌دهند، مقایسه کنیم به عدد ناچیزی می‌رسیم.

در شهر تهران با یک کلمه «ساختمان هوشمند» و منتسب ساختن آن به ساختمان‌ها، قیمت‌ ساختمان را میلیونی و میلیاردی جا‌به‌جا می‌کنند، آن وقت از مهندسی که کمترین پول را دریافت می‌کند انتظارات زیادی را در ارائه خدمات دارند غافل از آنکه حق‌الزحمه پایین خدمات مهندسی فساد آور است و سبب بروز پدیده‌هایی چون مجری صوری و نظارت صوری می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی