مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

پروانه ساخت،اجرا،اخذ پایان کار تا کلید تحویل توسط مهندسین مجرب پایه یک سازمان نظام مهندسی

مشاوره و خدمات مهندسی و مدیریت ساخت

انجام کلیه خدمات مهندسی با مجوز رسمی از وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان :
- تهیه نقشه های اولیه ویلا، مسکونی، مجتمع تفریحی،مجتمع مسکونی، آپارتمان و..
- تهیه پروانه ساختمانی و امور اداری در شهرداری ها و دهیاری ها و نظام مهندسی و..
- ساخت و اجرا توسط اکیپ اجرایی مناسب
- برآورد ریالی اجرا قبل از شروع و مدیریت هزینه
- مشاوره تخصصی با حضور متخصص و کارشناس ارشد درحوزه حقوقی و املاک و مستغلات قبل از خرید، قبل از ساخت، حین ساخت و قبل از فروش

پیام های کوتاه
پیوندها

دغدغه‌های اشتغال مهندسان جوان را باید جدی گرفت

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

همیشه به این مطلب فکر میکنم ، واقعا" این خیل عظیم فارغ التحصیلان دانشگاه ها ... بعد از فارغ التحصیلی چه کاری میخواهند انجام دهند ؟!! کجا ؟!! چگونه ؟!! اصلا" در کدام بازار کار مشغول خواهند شد ؟!! قبلا" که فقط دانشگاه دولتی بود و آزاد ، در حال حاضر تعدد دانشگاه های خصوصی و دولتی حجم زیادی از فارغ التحصیلان را راهی بازار راکد و ساکن میکنند... باید عمیق تر و موشکافانه تر دید و اندیشید ... و فقط سخن گفتن افاقه نمیکند :

مشاور امور جوانان فرمانداری اردبیل گفت: باید دغدغه مهندسان جوان در حوزه اشتغال و کارآفرینی را جدی گرفت و در این زمینه گام‌های جدی و اساسی برداشت.

 

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، اشکان شکاری در نشست با مهندسان جوان در اردبیل با بیان اینکه دغدغه‌های مهندسان جوان باید جدی گرفته شود چراکه مهندسان در زایش و شکل‌دهی مفهوم توسعه نقش مهمی دارند، گفت: سیاست‌گذاری‌های ضعیف سبب سست شدن ساختارها و زیرساخت‌های اقتصادی جامعه و در نهایت مانع رسیدن به یک توسعه پایدار خواهد شد.

وی یادآور شد: حضور مستمر و تاثیرگذار مهندسان به ویژه مهندسان جوان می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی جامعه موثر باشد.

 مشاور امور جوانان فرمانداری اردبیل با بیان اینکه مهندسان جوان کشور می‌توانند به بهبود فضای کسب و کار، افزایش انگیزه و کارآفرینی کمک کنند، عنوان کرد: سیر جامعه ما باید به سوی یک جامعه شکوفا با اقتصادی پایدار باشد به امید آنکه در همه عرصه‌های اقتصادی به طور موازی رشد و پایداری ایجاد شود.

 وی تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های کشور، عمران و آبادانی و فناوری‌های نو محصول اقدامات و تلاش‌های مهندسان کشور است که امیدواریم مسئولان کشوری و استانی نیز زمینه حضور این قشر را فراهم کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی